Ďáblu vstříc, nesu ubohou duši svoji... 50 x 60 cm

Tak se nám pomalu blíží dokončení dalšího obrazu. Inspirací pro toto zátiší, stejně jako k předchozímu obrazu Ace high, mi byla má záliba ve westernech a dobrodružných filmech (Hodně jsem při malování poslouchal Morriconeho :) Jeho soundtrack  k For few dollars more je naprosto epická záležitost. Ale zpět k malování, v podstatě se jedná o klasické Vanitas. Obraz jsem začal na tmavší akrylovou imprimaturu. V zásadě je to přímá malba bez podmaleb (pouze ve stínech jsem podmaloval lebku umbrou pálenou). Pro prohloubení modelace lebky bude potřeba ještě doplnit lazury. Rovněž drapérii plánuji překrýt ještě  lazurní vrstvou kraplaku. Celý obraz má teplou barevnou škálu, pro obohacení a narušení monotoního zabarvení jsem přidal nazelenalou oloupanou barvu na dřevěném stole. Celý proces malování jsem natáčel videokamerou. Po dokončení bude video ke stažení na webu.





Comments

Popular Posts