Stětce od Rosemary


Přátelé, v dnešním příspěvku se s Vámi chci podělit o radost, kterou mi udělaly nové štětce od Rosemary & Co Artists Brushes (www.rosemaryandco.com.) Již dlouhou dobu hledám v různých e-shopech kvalitní štětce, které mi budou perfektně vyhovovat. Možná patříte stejně jako já k lidem, kteří se rádi prohrabují výtvarnými potřebami, hledaje kvalitní štětce, které vám po zakoupení a spočinutí ve vašich rukou udělají radost, jako malému děťátku jeho první hračka J. Mohu vám s radostí oznámit, že jsem konečně nalezl to, co jsem celou tu dobu hledal. Ušetřete si čas a peníze hledáním štětců! U Rosemary naleznete vše, co výtvarník potřebuje k dokonalému ukojení štětcové závislosti J

Jedná se o ručně vyráběné štětce špičkové kvality. Výběr je opravdu bohatý, od štětců na akvarel až po olejomalbu.  Hlavně ceny jsou dle mého názoru za zmíněnou kvalitu přijatelné. V případě zájmu (doporučuji!) dostanete k vaší objednávce i zdarma parádní katalog s nabízeným zbožím. Protože se jedná o zahraniční obchod (UK), nejjednodušší formou jak za zásilku zaplatit je použít Paypal účet nebo kreditní kartu. Rovněž mě mile překvapila nízká cena poštovného, která do našich končin dělala "jen" 4 GBP. Zásilka vám bude odeslána přes Royal Mail  a dodání trvá asi týden.


Pokud máte zájem. můžete si štětce objednat také zde







Comments

Popular Posts